ANGLÈS

MESTRE: MARC GARCIA MORATAL E-mail: garcia_marcmor@gva.es

TOTA LA INFORMACIÓ LA TROBARÀS AL MEU BLOG.  FES CLIC

Em podeu fer arribar qualsevol comentari al meu correu electrònic: garcia_marcmor@gva.es

ACTIVITATS

PER ALS NOSTRES XIQUETS D’INFANTIL ELS RECOMANEM ESCOLTAR CADA DOS O TRES DIES AQUESTES CANÇONS. LES HEM TREBALLADES A CLASSE. JA VOREU…!!!

DIES DE LA SETMANA

RUTINES

COLORS

ABECEDARI

EMOCIONS

FORMES GEOMÈTRIQUES

ROBA, VERB SER, COLORS

CANÇÓ PER ACABAR

DEURES

SETMANA 27 ABRIL-1 DE MAIG. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

1R https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/be-auxiliary-verb/family-relationships/15878

2N https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/animals/animals/990

3Rhttps://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/vocabulary/animals/animals/990

4T https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/modals/can-expressing-ability/12848

5É https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/irregular-verbs/past-simple-tense-filling-gaps-using-verbs-past-simple/13368

6É https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/irregular-verbs/past-simple-tense-filling-gaps-using-verbs-past-simple/13368

SETMANA 4 DE MAIG-8 DE MAIG. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

ELS ALUMNES DE PRIMER VAN A VORE UN VIDEO I HAN DE CONTESTAR LES PREGUNTES. CLIQUEU A L’ENLLAÇ. HEU DE TRIAR PLAY MODE. PER CONTINUAR, UN COP HEU ESCOLLIT LA RESPOSTA CORRECTA, FEU CLIC EN LA BANDA BLAVA DE DALT. JA EM DIREU QUINA PUNTUACIÓ HEU TRET!!

1Rhttps://en.islcollective.com/video-lessons/pets-places-at-home-adjectives

ELS ALUMNES DE SEGON VAN A REPASSAR EL VERB TO BE I LES PREPOSICIONS :IN FRONT OF/OPPOSITE (DAVANT), NEXT TO(AL COSTAT), ON(SOBRE), IN(DINS), BEHIND(DARRERE)

2N https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/be-auxiliary-verb/grammar-beginners-be/7211

2Nhttps://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/prepositions/house-prepositions-place/10901

ELS ALUMNES DE TERCER I QUART VAN A REPASSAR LES PREPOSICIONS: IN FRONT OF(DAVANT), NEXT TO(AL COSTAT), ON(SOBRE), IN(DINS), BEHIND(DARRERE)

3R https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/prepositions/house-prepositions-place/10901

4Thttps://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/prepositions/house-prepositions-place/10901

ELS ALUMNES DE 5É VAN A APRENDRE COM DONAR INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE ELLS MATEIXOS.

5É  https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/material-type/fun-activities-and-games/let-me-introduce-myself/673

ELS ALUMNES DE 6É VAN A APRENDRE COM DONAR INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE ELLS MATEIXOS I REPASSAR ESTRUCTURES EN PASSAT

6É  https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/material-type/fun-activities-and-games/let-me-introduce-myself/673

https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/past-simple-tense/past-simple-regular-verbs/18699

SETMANA DE L’11 AL 15 DE MAIG. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

5é i 6é Aquesta setmana han d’escriure una carta de 10 o 15 línies explicant què van fer i què no van fer(a raó del confinament)el dissabte passat. La composició ha de fer servir els verbs en passat simple que estem aprenent, ha de contindre oracions negatives i interrogatives. Per exemple:

Dear Marc,

Last Saturday, I went to the park but I didn’t go to my grandma’s house. I didn’t play football but I played chess at home with my mummy…

A més, han de fer un clic a l’enllaç. Heu de posar-ho en play mode/interactive… Espere que vos agrade. Repassarem els verbs en passat d’una manera divertida!!!

https://en.islcollective.com/video-lessons/dustin-simple-past

3r i 4t. Aquesta setmana heu de fer una descripció(4-6 línies)del vostre dormitori utilitzant les preposicions que hem aprés. Heu d’utilitzar there is/there are. Per exemple.

In my bedroom, there is bed next to the bedside table. There is a lamp on the desk and an alarm clock on the shelf. There is a chair under the table and a       poster on the wall….there is not a rug on the floor because I am allergic to dust…

A més, heu de veure aquest video i posar PLAY MODE.  Practiquem There is/there are

https://en.islcollective.com/video-lessons/there-there-are-angry-bird-short

https://en.islcollective.com/video-lessons/spellbound-verb-be-practice

https

1r i 2n Aquesta setmana va a ser molt divertida. Feu clic i a passar ho bé. De manera opcional, teniu un  qüestionari al final que podeu imprimir per passar-me les respostes si voleu que els més menuts llegeixen una miqueta…o fer captura de pantalla…o fer foto…i enviar-m’ho al correu…

https://en.islcollective.com/video-lessons/there-there-are-angry-bird-short

https://en.islcollective.com/video-lessons/parts-house-1

https://en.islcollective.com/video-lessons/spellbound-verb-be-practice

SETMANA 18 de MAIG-22 DE MAIG. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

1r i 2n Continuem amb les preposicions. Mireu el video

A continuació un video interactiu. Recordeu que heu de posar PLAY MODE, per a poder interactuar. Feu CLIC  repassem les emocions, l’oratge i alguns animals

A continuació, sols els de 2n, feu aquesta fitxa. prepositions-of-place-grammar-drills-tests_93103

3r i 4t Continuem amb les preposicions i els llocs de la ciutats. Mireu el video i repassem preposicions

A continuació, feu aquesta fitxa. prepositions-of-place-grammar-drills-tests_93103

5é i 6é Aquesta setmana treballarem el futur pròxim. Hem vist el passat i heu escrit algunes cartes fabuloses sobre tot allò que vau fer el cap de setmana passat però, com escriure sobre allò que farem el cap de setmana que ve??? Fàcil…

VERB TO BE(I AM, YOU ARE, HE IS…)+GOING TO+VERB. EX: I AM+GOING TO+DANCE

Mireu aquests videos sobre com fer oracions en futur 1

Mireu aquests videos sobre com fer oracions en futur 2

A continuació, escriviu un correu electrónic o adjunteu una carta a moratal@hotmail.com explicant què aneu a fer durant el cap de setmana que ve…Seguiu el meu example:

Dear students,

At the weekend, I am going to play tennis with my friends and read my favourite book, Don Quixote. On Saturday night, I am going to have dinner at my favourite restaurant. I love pizza, specially that one with ham and bacon. On Sunday, My father and I are going to visit my grandma! She is the best chef in the world and she is going to cook a delicious paella. Then, on Sunday afternoon, we, my wife and me, are going to watch a comedy and relax…Finally ,before going to bed, I am going to read all your emails and send them back to you , corrected , of course.

See you soon,

Marc

SETMANA 25de MAIG-29 DE MAIG. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

1r. Mirem els videos I repassem els llocs de la ciutat.

2n repassem el verb TO LIKE i vocabulari bàsicpresent-simple-food-flashcards-grammar-drills_53733

3r i 4t Repassem el verb can(poder o saber)speaking-worksheet-can-you-fun-activities-games_3629

5é i 6é feu clic  a l’enllaç per copiar o descarregar la fitxa will-vs-going-to PDF. Després de fer-la m’agradaria que en les vostres paraules, m’explicareu en dues línies, al meu correu electrònic, quina es la diferència de significat entre aquentes dues oracions. Les dues estan en futur però quina és la diferència? Espere les vostres respostes. Una forta abraçada

a)I will write a book

b)I am going to write a book

SETMANA 1 de JUNY-5 DE JUNY. Cal enviar els deures al meu correu electrònic:

garcia_marcmor@gva.es

1r Mirem la segona part i aprenem dels llocs més importants que podem trobar en una ciutat

2n Aquesta setmana repassem les prendes de roba. FEU CLIC!! clothes-pictionary-flashcards-picture-dictionaries_13790. En acabar de repassar el vocabulari, heu de fer una descripció de la roba que porta el papà, la mamà i vosaltres mateixos. Seguiu el meu example. Són sols tres línies

“My mum is wearing brown sandals,  a brown skirt and a white shirt.

My dad is wearing blue flip flops, yellow shorts and a blue t-shirt.

I am wearing trainers, socks, blue shorts, a t-shirt and a watch”

3r i 4t Aquesta setmana anem a repassar les prendes de roba i la descripción física de les persones. FEU CLIC clothes-pictionary-flashcards-picture-dictionaries_13790

A continuació, feu aquesta fitxa. Ja voreu com sí que podeu. Si no podeu imprimir, estaria bé que llegíreu, posàreu els noms de les descripcions de la fitxa en un full en blanc I mho envieu per correu. No patiu. La intenció és el que compta. Ánim, un últim esforç!!desription-of-people_1373

5É I 6É Alumnes de cinqué i sisé,

Un últim esforç! Estic molt content de tots aquells que esteu treballant i lliurant els deures. Estic veritablement agraït i hi ha un progrés notable. També vull agrair als pares i mares que esteu ajudant als xiquets i xiquetes. Aquesta setmana continuem treballant com construir  el futur perquè encara hi ha dubtes tal com m’heu fet saber als correus que em feu arribar. Repassem junts?

Normalment, quan parlem amb els amics per a dir-los què anem a fer, utilitzem “GOING TO”. Si voleu contar-me què aneu a fer després  al pati,  pel matí, per la vesprada, durant el cap de setmana, a l’estiu… GOING TO és la millor opció.

Si us diuen “QUAN”, utilizeu GOING TO!!!!! Encertareu el 90% de les vegades!!!!

SOLS UTILITZEM WILL:

-darrere de I THINK, I DOUBT…(exemple: I think that it will rain tomorrow) OPINIONS

-quan ens oferim per a fer alguna cosa per algú (Example: Are you hungry? I will prepare a sandwich for you) OFERIMENTS

Quan no es diu el “QUAN” o eixe “QUAN” queda encara molt lluny. Mireu aquests exemples. Imagineu que algú de la classe diu:   “I Will be a doctor” significa “JO SERÉ METGE” però que no sé  exactament quan això serà possible  perquè encara sóc un xiquet, no sé quina especialitat, no sé en quin hospital, en quina ciutat, ni en quin any…

Si no us diuen “QUAN”, és una opinió, un oferiment o passarà d’ací a molts anys, WILL!!!!

Mireu aquest altre example:

I WILL WRITE A BOOK vol dir que jo escriuré un libre però no sé quan això passarà, si serà en 5 anys o en 40 anys. Si en canvi us dic,  I  AM  GOING TO WRITE A BOOK vull dir que vaig a començar a escriure aviat perquè tinc ja l’argument, els personatges, la trama, el desenllaç…ja tinc un pla de treball…

Ara anem a vore si realment ho heu entés. Feu-me aquesta fitxa i envieu-la al meu correu.3A SETMANA DE WILL AND GOING TO

SETMANA 8 de JUNY-12 DE JUNY

Estimats/des  alumnes,

Aquesta setmana no hi ha deures que entregar. Alcem el peu de l’accelerador i reduïm el ritme però recordeu el curs no s’ha acabat! Sabeu que debeu i podeu lliurar els deures que no heu pogut fer a temps. Entenc que son circumstàncies especials i és temps de ser més flexibles encara. Enhorabona a tots els que heu continuat donant el millor de vosaltres mateixos. Un plaer ser mestre vostre.

Al llarg de la setmana sí que hi haurà publicades en breu, en aquesta mateixa pàgina una sèrie d’activitats de reforç per a tots els cursos i que podrán fer-se al llarg de tot l’estiu. Seran activitats i jocs més lúdics i entretinguts per recordar tot allò que hem aprés. Sé que no ha estat fàcil per a ningú. Ni per als docents ni per als pares i mares. Ho hem parlat per mail i em faig càrrec de tot.  Ja sabeu que podeu enviar-me al meu correu tots els comentaris, crítiques(constructives, per favor), suggerències…que considereu oportunes; totes elles seran benvingudes. A la vostra disposició, com sempre.

Marc Garcia Moratal

garcia_marcmor@gva.es

SOLUCIONS ALS DEURES

MARC, AL PATI EDUCATIU

PRIMER QUE RES DONAR LES GRÀCIES A TOTS ELS ALUMNES QUE ESTAN ENTREGANT ELS DEURES. FEU QUE TOT ESFORÇ VALGA LA PENA.

EN CAS DE DUBTE, A L’HORA D’ESCRIURE UNA PARAULA EN ANGLÈS, PODEU CONSULTAR UN DICCIONARI ON LINE. JO EN TINC UN INSTAL·LAT A LA TABLET I FUNCIONA SÚPER BÉ.

US ESTIMA,

MARC